Tuesday 23 April 2019

På ønskelisten

Her kommer en liten ønskeliste fra meg. Det finnes så mange nydelige ting i verden, og her er noen av dem jeg ønsker meg akkurat nå.

Veske fra ATD design



De her veskene selger de på bestilling på Puro Yoga. Ca 2000 fo hver veske. Såå fine. Hvert produkt er unikt og håndlaget i Colombia av kvinnene i Wayustammen. Derfor er veskene laget på bestilling, fordi det tar tid både å lage og sende dem. Bærekraftig produksjon og vakre, unike produkter.


Luna Sol Tarot


Jeg har drevet mye med tarotkort i det siste, og ønsker meg flere kortstokker i fremtiden. Jeg holder øye med mange tarotstokker som jeg ønsker meg. En av dem er Luna Sol kortstokken. Jeg elsker energien av dette designet som føles lett og oppløftende.


Hage/drivhus/herbarium


I det siste har jeg sett så mye for meg hvordan mitt drømmehus skal se ut. Jeg vil ha to store bad med mange krystaller og eteriske oljer. Stort kjøkken med urter og planter og boblende kjeler. Eget rom for yoga/meditasjon/magi praksis. Og så vil jeg ha en stor hage/drivhus. Med masse planter. Leve som hemulen. Bare litt mer optimistisk kanskje:).

Outfit fra Cher ca 1975

Søk på 'Cher - Cant Get no Satisfaction' så får du opp denne youtubesnutten. Jeg ELSKER dette antrekket, og kunne nok gått kledd slik hver dag. Jeg kjenner meg spesielt inspirert til å lage et yogaantrekk som dette. Altså lage en topp som på bildet, og en tights inspirert av skjørtet. Hvor fint? yoga couture.



Ny yogamatte



Yogamatter fra take care space.

Haha. Jeg trenger virkelig ny yogamatte. Nåværende yogamatte er ikke eksisterende, og å låne matte er mildt sagt upraktisk. Jeg elsker mønstrede matter og vil gjerne kjøpe en med fint, fargerikt design. De her likte jeg godt designet på. Fine!

No comments:

Post a Comment