Friday 19 April 2019

Full måne fullt hjerte



Jeg er hjemme igjen. Det er en deilig dag. 18 grader på det varmeste, strålende sol, blå himmel. Jeg gikk en tur, og fant en stein ved sjøen. Der lå jeg på ryggen, med armer og bein utstrakt mot solstrålene. Øynene lukket, og bare sanset våren som gikk inn i cellene av kroppen min. Så deilig.

Jeg så Kishore igjen. Han skriver masteren sin. Men han tok pause med meg, for å ligge i gresset sammen. Snakke om nydelige ting og tvinne fingrene sammen.

I natt er det fullmåne i vektens tegn. Kosmos inviterer til å balansere ut alt det som tynger ned. Gi slipp på det som ikke trengs mer. Fokusere på de gode relasjonene, og vokse som person på det. Åpne opp for skjønnhet, balanse, samvær og likevekt. En ny syklus er på vei, og vi kjenner våren flytter inn i vår kropp og vårt sinn.

No comments:

Post a Comment