Friday 19 April 2019

Onsdag og Torsdag


Onsdag kveld kom mor og far til Oslo. Vi møtte Ragnhild på Kneipps, og spiste middag der.
Dette tror jeg må være noe av det beste jeg har smakt på lenge, ovnsbakt lysing med poteter, rødløk, søtpotetpure. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, for jeg er ikke matkritiker. Men det var bare syrlig, fyldig og lett samtidig på alle de riktige måtene. Divine!



Meg, pappa og Ragnhild utenfor spisestedet. Endelig er det varmt nok til å gå bare i små sko uten sokker. Jeg blir så glad.


Etter middagen dro vi på kino og så den siste gentleman. Veldig fin, morsom og varm film. Tross at den handlet om en mann som raner bank. Anbefales.


Torsdag morgen lastet vi alle mine saker og ting inn i bilen. Så dro vi videre til Ragnhild, der vi spiste frokost. Deilig landbrød med plommesyltetøy, te og eple.

Jeg innser etter å ha hatt denne bloggen i en måneds tid, at jeg blogger mye om mat. Haha, får bekreftet at jeg er like motivert av mat som jeg har vært hele livet. Great.


Så tilbrakte vi resten av gårsdagen i en bil 9 timer fra Oslo til Sunnmøre. Vi kom hjem i går kveld, og stupte i seng i et velkjent hjem.

No comments:

Post a Comment