Monday 8 April 2019

De siste par dagene

På Fredag var jeg på kurs om holistisk yoga for hormonsystemet, ledet av min venn og lærer Anneli. Der fikk vi lære om mat, drikke, eteriske oljer, yogaøvelser, pust, avslapningsteknikker og andre livsstilsråd som er gode verktøy for å regulere hormonsystemet. En nydelig dag. Jeg kjenner meg spesielt inspirert til å etterhvert gå videre kurs om eteriske oljer.

Lørdag var jeg karmavakt hos Leelayoga. Jeg sto i kassa, brettet klær, rydda shalaen, og leste i Bhagavad Gita



Jeg spiste sushi fra Rema 1000 (ja, den er faktisk veldig god) til lunsj.



Etter Karmavakten dro jeg til Ragnhild for å spise middag. Her er det jeg hadde på meg. Ja, jeg ser lei meg og stressa ut, føler meg vel litt slik også. Men det er ok, such is life. Fikk låne noen fine papirparaplyer til å ha i håret, hvertfall.


Kjøkkenet til Ragnhild og Eirik på Carl Berner. Vi lagde ovnsbakt laks med rødbete, gulrot og potetbåter til middag. Mmmm. Etter middagen spiste vi is, og så dokumentaren om Ruth Bader Ginsburg. Dokumentaren anbefales på det varmeste. Den handler om den amerikanske juristen RBG, som har hatt mye å si for kvinner sine rettigheter i USA de siste 100 årene. Tommel opp!



Søndag møttes jeg og Ida etter karmavakt på puro. Vi spiste lunsj sammen på Fjøla, snakket om Bhagavad Gita og lærerutdanningen i Ashtanga Yoga som vi sammen går på. Jeg spiste denne salaten med fersken, reddik, kikerter, bokhvete og rabarbradressing. Så fine farger, og god smak!



Nå skal jeg videre til Puro Yoga for dagens yogapraksis. Fred ut.

No comments:

Post a Comment