Sunday 2 November 2014

Russekort

Det ble ikke så mye blogging i Oktober. Jaja, sånn kan det gå.

Oktober har helt ærlig vært en tung måned for meg, så blogging har liksom ikke vært førsteprioriteten. Men jeg vil fortsette å blogge så godt jeg kan og så ofte jeg kan.

Ellers har jeg i dag designet russekortet mitt, og slik ble resultatet:



Dette lagde jeg altså på ti minutter før jeg skulle på jobb. Fint?

Og så er det plutselig November. Snart jul! Åååå jeg gleder meg masse til snø og mandariner og julekalender på TV. Julen er den fineste tiden av året

Noen ting som skjer i November:

- Masse masse masse skolearbeid. Jeg dåner av å tenke på det. Det kan hende jeg dør.
- Forhåpentligvis kommer jeg meg lenger på veien mot førerkortet. Jeg har begynt med kjøretimer nå og det går..... tja. det går.
- JEG SKAL TIL PARIS 21-24 NOVEMBER!!!!!!!!! For å besøke søsteren min som bor der. Tenk da jeg skal til P A R I S !!!!! Jeg gleder meg masse!

Og nå god natt. Jeg skal på jobb i morgen, nå venter søvnen!

No comments:

Post a Comment