Saturday 29 November 2014

Day 11: Your room

Her er rommet mitt. Det er lite og koselig, og jeg bruker mye av tiden min her. Jeg leser bøker, ser på filmer, gjør lekser. Som oftest med katten sovende trygt på senga ved siden av meg.



Hyllene mine fylles med de to tingene jeg samler på, bøker og sko:



Hylla jeg har ved siden av sengen min. Her ligger alt mulig. Blad, papirer, sminkefjernet, et bursdagskort, bøker, dagbok, lipgloss, tape, papirlommetørkler, plaster og sjokolade. For å nevne noe.


Døra inn til rommet mitt. Mesteparten av dette hang jeg opp når jeg var 14-15 år gammel, så jeg tror jeg skal ta det ned snart. Det føles ikke så relevant lenger. Skulle ønske jeg hadde noe annet fint å henge opp, slik at døra ikke blir så naken.


Så slik ser altså rommet mitt ut.

No comments:

Post a Comment