Saturday 29 November 2014

Dopapir anyone?

Herregud.

Dersom noen skulle ha et enormt behov for en pakke med 64 doruller så bare SKRIK UT. Jeg har plenty. Det koster deg bare 350 kroner og du har dopapir til neste år, MINST:



Jepp, vi skal selge doruller og tørkepapir til innntekt for russebilen vår.

Og dette er ikke alt en gang. Det står 5 pakker til hos Runa som jeg må hente. Og alt dette må jeg selge innen 17 Desember....

HVORDAN??????????????????

SCREAMS FROM A ROOFTOP



Help a girl out. Kjøp dopapir. PLEASE.

Over til noe helt annet. UVS har satt opp det årlige juletreet. JEG ELSKER DET ÅRLIGE JULETREET. Dette gjør meg lykkelig:


Jeg har jo mange gode minner med juletreet fra tidligere år.

Meg og juletreet i førsteklasse på UVS:





Meg og juletreet i andreklasse på UVS:


Så dette blir bra. Skal ta masse juleselfies med meg og juletreet. Alle jeg kjenner blir kjempeflau. Da vet man at det er jul

Så til dagens? Gårsdagens? Utfordring? Jaja, who's counting.


Day 12: Everyday makeup.
Ingenting.


Dette ble et litt rart innlegg. Hahaha, jaja.

ADJØØ!

No comments:

Post a Comment