Friday 7 November 2014

Champion CHAMPION!

Det var så vakkert ute i dag da jeg gikk ned til bussen. Å se sola stå opp er vel noe av det vakreste som finnes.



Jeg, Idunn og Kristina hadde fritimer, så vi kjørte oss en tur på Spar der det var 10 KRONERSMARKED!! Jeg kjøpte en stratos, fire kindersjokolader, dyreparkendrops og maoam.


Kristina kjørte bilen


Kristina hadde forresten på seg kamelkåpen sin i dag, og så nesten akkurat ut som Kim Kardashian.

Jeg har frihelg denne helgen, og det er så deilig. Dessverre må jeg bruke hele helgen på lekser, og det er jo ganske så kjipt. MEN nå er det bare TO uker til jeg skal til Paris og jeg gleder meg såååånn!!!

Ellers kan jeg anbefale dere å se denne knallvideoen:



Hvordan er det mulig å ha en slik energi? Det er en sånn motivasjon man skulle hatt på særemne, og egentlig overalt ellers i livet også.

Nå skal jeg spise maoam og se den nyeste episoden av Legend of Korra. Snakkast!

No comments:

Post a Comment