Wednesday 26 November 2014

Day 7: Last thing you bought




Det siste jeg kjøpte var alle bøkene på handletur på Shakespeare and Company. Her er bøkene.

Cosmos - Carl Sagan Noen av dere har kanskje sett serien med samme navn med Neil Degrasse Tyson? Serien er faktisk basert på denne boken av vitenskapsmannen Carl Sagan, som jeg gleder meg til å lese. En bok om universet og hvordan alt henger sammen.
Wreck This Journal - Keri Smith Denne er det den høres ut som. En dagbok laget for å bli ødelagt. Full av morsomme kreative ideer.
Emma - Jane Austen En bok jeg liker veldig godt. Den boken jeg hadde særemne om. Designet på denne boken var for vakkert til at jeg kunne gå fra den.
To The Lighthouse - Virginia Wolf Jeg har lenge hatt lyst å lese noe av Virginia Wolf. Jeg har hørt at denne er bra, så da kjøpte jeg den.
Eating Animals - Jonathan Safran Foer En bok om å spise dyr. Anbefalt på vegangruppen på facebook. Gleder meg til å lese.
The Bell Jar - Sylvia Plath Denne skal visst være ganske mørk, men bra. Jeg har begynt å lese den allerede, og liker den godt hittil.
The Edge of The Sky - Roberto Trotta Enda en bok om universet (et av mine favorittemaer). Roberto Trotta bruker de 1000 mest vanlige ordene i det engelske språk for å forklare universet på en tilgjenglig måte. Herlig ide. Gleder meg til å lese denne, sikkert fin å lese på senga.

No comments:

Post a Comment