Wednesday 26 November 2014

Fargelegging og kjeks




Jeg sitter her og fargelegger, jeg.

Denne fargeleggingsboken kjøpte jeg i Paris. Fargelegging skal tydeligvis være veldig preventivt mot stress. Og ja, det er faktisk en ganske avslappende ting å gjøre. Jeg husker barneskolelæreren vår pleide å lese høyt mens klassen fargela bilder, det var så koselig.

I morgen har jeg heldagsprøve i norsk. Det kommer nok til å gå helt greit. Jeg spiser en kjeks og tar livet med ro. Jeg burde egentlig stresse med skole, men jeg orker ikke. La meg spise en kjeks og la meg være i fred.

Så til de to forrige og denne dagens utfordringer:

Day 8: What’s in your makeup bag.
Loreal telescope mascara og bb cream. Jeg bruker nesten ikke sminke. Ikke fordi jeg ikke har lyst, men mest fordi jeg ikke har peiling på sminke. Dessuten rekker jeg aldri å sminke meg om morgenen.

Day 9: Your cellphone.
is a piece of shit. Seriøst, den vil jeg ikke SNAKKE om en gang! Den skrur seg bare plutselig av, fungerer ikke når jeg skal ringe og er bare ROT. Jeg må nok snart kjøpe ny.

Day 10: Your worst habit.
at jeg snakker så stygt til meg selv, negativ tankegang.

SÅNN! Nå skal jeg prøve å ikke falle ut med utfordringen mer.

No comments:

Post a Comment