Wednesday 12 November 2014

Noen fine ting

Noen fine ting som har hendt i dag:
- Jeg har hatt religionprøve, og det gikk faktisk greit! Jeg og Idunn lagde en sang for å huske buddhismens fire edle sannheter. Det var kjempemorsomt og overraskende effektivt.
- Jeg brettet 13 små papirfugler.
- Idrettslinja solgte kake i storefri, og jeg fikk kjøpt en brownie å mumse på.
- Litago sjokomelk har fått juledesign, og jeg synes det er sååå koselig:



- Idunn was a cutie i forskjellige nyanser av blått:


- Jeg vant hundre kroner på skrapelodd! (egentlig bare 75, for loddet koster 25 kroner)


Etter skole dro jeg og Idunn til Ågot på Tirsdagste. Her fikk vi te og varme rundstykker med Nutella på av Ågot. Ågot er verdens beste, hun lager det alltid så koselig til .

Vi så på filmen Just my Luck fordi det er et britisk band som heter McFly i denne filmen som Idunn og Ågot er stor fan av. Just my Luck er en film med Lindsay Lohan fra 2003 som jeg sikkert har sett hundre ganger sammen med Ågot. Vi kan seriøst alle replikkene utenat. Det er superkoselig ❤.



Etter besøket hos Ågot bar det videre til russebilmøte. Der kom vi frem til saker og ting angående russebilen vår. Og nå har jeg nettopp kommet hjem igjen.

Fjommm, nå er jeg sliten. Det skal bli godt å legge seg. Denne uken er suuperhektisk, og det går i et sett med jobb, skole, kjøretimer og dansing frem til Søndag. På Søndag og videre ut skal jeg bare lene meg tilbake og glede meg til å reise til Paris neste helg! Ahh, jeg gleder meg til Søndag...

GOD NATT!

No comments:

Post a Comment