Thursday 20 November 2014

Paris neste!


Nå har jeg pakket ferdig til jeg skal reise klokka halv fem (!) i morgen tidlig.

Jeg vet ikke hvor mye blogging det blir i Paris. Jeg har ikke en gang bestemt om jeg skal ta med dataen. Uansett skal jeg ta masse bilder, og det blir hvertfall mye å blogge om når jeg kommer hjem.

Jeg gleder meg sånn til å være i Paris sammen med familien min! Sitte på cafe, høre søsteren min fortelle om skolen sin, handle julegaver, se etter Kim og Kanye (hahah), gå gatelangs, høre folk snakke fransk rundt meg, være på reise. Det blir så gøy!

Så til utfordringene for i går og i dag:

Day 3: Your perfumes.
Jeg bruker ikke parfyme (selv om jeg kanskje burde), så her kan jeg ikke skrive noe.

Day 4: Something you’re not looking forward to.

Eksamen i Mai, russetid, livet etter uvs, oppkjøring, tentamen i marknadsføring.

Nå må jeg legge meg. Jeg får bare fire timer å sove på. Herregud.

No comments:

Post a Comment