Saturday 13 December 2014

Morgenstund



Hallo! I natt har jeg sovet så godt. Den forrige uken har vært så utrolig tung og slitsom. Derfor var det så deilig å kunne sove helt til klokka 11 i dag. Nå har jeg bare en tentamen igjen før juleferien, og jeg begynner å se lys i enden av tunnelen.

Denne morgenen har jeg brukt på å slappe av og lese litt i Linnea Myhre sin nyeste bok, Kjære. Jeg liker boken veldig godt hittil. Linnea har en åpenhet og sårbarhet som jeg liker veldig godt.

Dagens utfordring var å vise smykkene jeg eier. Men jeg har faktisk ingen smykker, så da hopper jeg elegant over det. Gårsdagens utfordring var å vise et bilde av håndskriften min, og det innlegget kommer litt senere.

Om en time drar jeg på jobb, og der blir jeg resten av kvelden. Ha en fin dag videre alle!

No comments:

Post a Comment