Sunday 7 December 2014

Hey Amanda!


Dette var det eneste bildet jeg fikk tatt i går før batteriet gikk tomt. Dette er katten til søskenbarnet mitt Knut, hun heter Amanda. Hahahahah, jeg vet ikke hvorfor, men jeg synes Amanda er et veldig fint og rart navn på en katt. Det er liksom ikke så typisk for en katt å hete Amanda, jeg liker det!

I går var vi altså på tre familiebesøk på en dag her i Bergen. Det var veldig veldig trivelig å se alle sammen, for jeg møter ikke familien i Bergen så ofte. Men det var kanskje litt intenst med tre familiebesøk på en dag. Jeg skulle ønske vi hadde mer tid. Men slik blir det når man må bruke både Fredag og Søndag på å kjøre frem og tilbake fra Sunnmøre.

Først var vi på besøk hos onkel Svante, Reidunn, Knut, Lars og Amanda. Jeg fikk se alle lekene til Knut og Lars (de er 7 og 3 år) og det nye huset. Videre dro vi til tante Kathrine, Lars Petter, Anders og Ingerid. Her spiste vi god kake, is og potetgull og snakket om alt mulig. Så dro vi til tante Lise der vi også fikk kake. Og når vi kom hjem til farmor og farfar igjen fikk vi........ mer kake. Så jeg la meg mett og litt kvalm til å sove i går kveld. Selv om jeg setter utrolig stor pris på kake altså! Det kan bare bli litt  for mye av det gode kanskje.

Nå tror jeg at vi skal spise middag her, og så skal vi vel begynne på hjemreisen til Eiksund igjen. Jeg skulle ønske jeg kunne bli her i Bergen i mange dager til, men man kan ikke få alt det man ønsker seg her i livet.

P.S. da jeg var på besøk hos Knut fikk jeg se alle lekene hans, og gjett hvilken leke han hadde? FLAMMELØVE! Da lo jeg godt.

No comments:

Post a Comment