Monday 1 December 2014

Min Søndag

I dag jobbet jeg fra 12.00-17.00. Etter det dro jeg på kino for å se Mockingjay part 1. Alle vennene mine har sett den før, så det ble til at jeg dro på kino alene.


Det var egentlig veldig fint å dra på kino alene. Jeg hadde en hel boks med godteri for meg selv, og jeg koste meg skikkelig! Etter å ha jobbet var det så godt å sette seg ned, se film, spise godteri og slappe skikkelig av (selv om jeg ble veldig emosjonelt engasjert i filmen etter hvert).


Noe av det morsomste med å dra på kino er de lokale filmreklamene. Det er veldig min humor. Masse reklamer med sterk Hødd propaganda. Og så har kjørskolen min en reklame med shut up and drive som bakgrunnsmusikk. I love it.

Og så har vi den her reklamen. Jeg blir så stressa hver gang jeg ser den. Det er masse folk som løper i hvite og røde drakter på en strand for å skape en båt med kroppene sine? Umulig å forklare om du ikke har sett den selv, rett og slett helt ubeskrivelig. Veldig forstyrrende. Og denne har gått på sjøborg kino i flere år? Why?


Filmen var forressten fantastisk bra! Jeg synes det er den beste Hunger Games filmen til nå. Jennifer Lawrence er en helt fantastisk bra skuespiller, jeg tror på alle roller hun spiller. Josh Hutcherson var også utrolig som Peeta i denne filmen. Slutten, wow! Den var intens. Gleder meg allerede veldig til neste film.

Nå når jeg skriver dette har det faktisk blitt 1 Desember! Hvor koselig er ikke det? Gleder meg til å ha på tjokkelesta, spise mandarin og se på jul på månetoppen. Og så har julekalenderen blitt hengt opp nede i gangen:

Ååååå, julestemning

No comments:

Post a Comment