Tuesday 2 December 2014

Flammeløve



Jeg har kjøpt en genser som ressonerer med sjelen min i dag. Not a morning person. Den måtte jeg bare ha. I tillegg har jeg kjøpt to blad siden jeg fortsatt er på jakt etter et nytt favorittblad. Det Nye hadde en slik vakker fargepalett på forsiden, og i Elle snakker Emma Watson om feminisme ❤.

Jeg fikk også kjøpt noen julegaver i dag. Jeg skal forresten til Bergen i helgen, så jeg får nok kjøpt litt gaver der også. Gleder meg til å dra til Bergen og møte farmor og farfar, Kathrine, Lise og alle de andre.

Hahahaha, og så må jeg bare fortelle. På venterommet til tannlegen i dag var det en liten gutt som begynte å snakke med meg. Han het Stefan og hadde en løs tann og for den planla han å få 9000 kroner slik at han kunne kjøpe en flammløve! Den samtalen gjorde hele dagen min.


No comments:

Post a Comment