Monday 1 December 2014

Day 14: Something you look forward to, and why




Jeg er helt ute av tellingen på denne utfordringen. Men jaja, la gå. Her er noen ting jeg gleder meg til:

- Jeg gleder meg til juuuul! Fordi maten, presangene, stemningen, alt!

- Jeg gleder meg til danseforestillingen vår på Sjøborg til sommeren. Vi skal bestille nye kostymer og vi har utrolig kule sanger i år, så det blir så gøy! Men det blir også utrolig trist siden det blir min siste danseforestilling med danseskolen noen gang.

- JEG GLEDER MEG TIL Å BLI FERDIG PÅ UVS!!!

- Jeg gleder meg til å finne kjærligheten. Uansett hvordan den velger å dukke opp, uansett hvilken form eller forkledning den måtte ta, så skal jeg ønske den velkommen.

- Jeg gleder meg til å leve resten av livet mitt å finne ut av hva alle disse årene foran meg har å by på.

No comments:

Post a Comment