Thursday 25 December 2014

Julekvelden

                                       GOD JUL!!!

I går var det 24. Desember, julekveld, og jeg hadde det
utrolig fint. Først spiste vi julemiddag, pinnekjøtt og mår. Det var jo like godt som alltid.



Hahaha, jeg vet ikke hva som skjer med Bård på dette bildet? Jeg tror bare han skulle forandre sittestillingen litt, men det ser ut som han er midt i en intens rapbattle. Jaja.

Jeg hadde på meg en ny, lilla kjole som jeg fikk i julegave av mamma og pappa. Kjolen er fra Floyd om noen skulle lure på det.


Det er mange ting jeg elsker ved å ha på meg gulvlang kjole, for eksempel:

1. Jeg føler meg som Galadriel.
2. I motsetning til når jeg har på korte kjoler, så føler jeg at jeg kan gjøre alt mulig uten at trusa mi viser!
3. Jeg føler meg elegant og classy.




Her er juletreet vårt i år. Legg merke til katten bak stolen til høyre i bildet. Hun sto og mjauet mot treet lenge, så utrolig stressa. Hun synes vel det var litt aburd med et TRE stående midt på stuegulvet.



Etter julemiddagen slappet vi av litt før vi gikk rundt juletreet og deretter åpnet gaver.




Søsknene mine


Og dette var vel det siste bildet jeg tok for kvelden. Resten av kvelden var jeg opptatt med spise julekaker og åpne gaver. Senere gikk vi bort til besteforeldrene mine og drakk kaffi (ikke jeg da, jeg drikker ikke kaffi).

Jeg fikk utrolig mange fine gaver i år. Blant annet en fem års dagbok, strikkede sokker, et oppslagsverk for a song of ice and fire bøkene, hansker, en ullcardigan, EN PUTE FRA ÅGOT TUSEN TAKK ÅGOT, en lue og mye annet.

Jeg er utrolig takknemlig for julekvelden og alle gaver jeg har fått. Spesielt glad er jeg for at søsknene mine er hjemme, og at tanter og onkler har kommet på besøk. Det er så fint å kose seg med familien i jula.
Jeg nyter virkelig romjula. Det er en stressfri tid der man faktisk kan ta seg en pause og nyte livet en liten stund. Og det trenger man så absolutt.

No comments:

Post a Comment