Monday 8 December 2014

Day 15: Ten things you want

Ok, så da har jeg bestemt meg. Jeg skal fortsette med utfordringen. Fordi jeg er dårlig til å avslutte ting jeg har startet. Fordi jeg må bli bedre til det. Så da fortsetter jeg der jeg slapp. Så skal jeg prøve å fullføre fra i dag.

Ti ting jeg ønsker meg til jul:

- Pysj. Pysj er fantastisk å få på julaften. Da kan man på slutten av julekvelden krype opp i en helt ny pysj og sove så godt.
- Redefining Realness. Denne biografien av Janet Mock har jeg hatt lyst til å lese lenge.
- iphone. Kanskje det dyreste ønsket på listen. Ikke noe jeg tror jeg kommer til å få, men det er lov å drømme!
- Denne onepiecen. Klikk på linken. Fantastisk. Må ha den!
- Brev. Håndskrevne brev er noe av det beste som finnes. Å få et brev til jul fra noen du er glad i er den beste gaven man kan få.
- Penner. Jeg skriver. Masse! Og jeg skriver ofte for hånd.  Jeg bruker penner, og jeg bruker dem raskt. Derfor trenger jeg stadig nye. Pennene skal aller helst være blå kulepenner.
- Badebomber. Badebomber er så fantastiske, nesten litt magisk. De fra Lush er de aller beste.
- Skrivebøker. Jeg skriver som sagt mye. Og da trenger man også noe å skrive på. Alle slags skrivebøker er høyt verdsatt.
- Ørepropper. Dette er en forbruksvare. Jeg trenger hele tiden nye ørepropper.
- Sjokolade. Jeg blir glad om jeg får en sjokoladeplate. Godt og enkelt!

No comments:

Post a Comment