Tuesday 30 December 2014

Juleferie

Hallo. Vær hilset.

Nå har jeg ikke blogget på en stund, og det har vært fordi jeg har hatt juleferie. Jeg har egentlig ikke gjort noe som helst denne ferien. Jo, på Lørdag var jeg på jobb, men ellers har jeg ikke gjort noe særlig. Og det har vært så herlig. Det er litt igjen av ferien, og jeg gruer meg sånn til skolen begynner igjen på Mandag. Jeg vil heller slikke såpe enn å dra tilbake på skolen på Mandag.

Jeg har tatt litt bilder i løpet av de siste dagene. Så jeg tenkte jeg skulle vise det lille jeg har gjort denne ferien.

2. juledag våknet jeg opp til et hvitt teppe av snø utenfor soveromsvinduet. Da fikk jeg skikkelig julestemning!






Jeg og søsknene mine kjørte akebrett. Nesten like gøy som da vi var små.



På Søndag var jeg i det årlige familieselskapet. I år var vi hos Åshild. Det var veldig koselig. Med mye god mat, og nesten hele slekta til stede.



Outfitbilde tatt på badet, hahah.


Slekta går rundt juletreet. Dette er tradisjon hos oss. Det blir alltid sunget mange sanger rundt treet, og det lyder veldig vakkert. Veldig mange i slekta er med i kor, og nesten alle liker å synge.


Dette bildet er tatt i dag. Broren min har blitt skikkelig oppslukt av puslespillet jeg gav familien i julegave. En dag kom han opp på loftet og fortalte meg at han var deprimert fordi en brikke var borte. Herregud. Men han fant den heldigvis.


Ellers i ferien har jeg bare spist skikkelig mye kake og kost med katten


Nå skal jeg se The Green Mile sammen med broren min. SNAKKAST!



No comments:

Post a Comment