Thursday 11 December 2014

Day 18: A musician you like (male)



Det var søskenbarnet mitt som introduserte meg til Coldplay, den sommeren da jeg var 11 år. Siden har det vært favorittbandet mitt. Mange artister og band har kommet og gått i livet, men Coldplay har alltid bestått som min absolutte favoritt.

Jeg skulle egentlig lage et innlegg med en liste over mine favorittsanger av Coldplay. Men da jeg begynte å høre på Amsterdam innså jeg at dette er min favorittsang. Det har det vært siden jeg var 11 år, og det kommer det nok til å være i en lang stund til.

Det er noe fantastisk med slike sanger som du har hørt på i mange år, og fortsatt elsker. De er som gamle venner nesten. Du setter dem på og så trenger du liksom ikke å anstrenge deg, det bare flyter, samtidig som det dukker opp nye tanker og spørsmål hver gang du hører på dem.

No comments:

Post a Comment