Sunday 24 March 2019

Random Questions

Ja, jeg elsker fremdeles lister. Denne listen fant jeg på en random tumblr, og oversatte til norsk. Finfint.

Hva elsker du mest?
Å føle meg glad og avslappa, at jeg flyter med livet. Sjokolade. Yoga. Drag Queens.

Hvordan uttrykker du kjærlighet?
Gjennom gode samtaler. Å dele tanker og verdier. Jeg elsker også fysisk kontakt (med de jeg er kjenner), masse kos! Å le, humor. Utvikle seg sammen og prøve nye ting.

Hva betyr vennskap for deg?
Gode samtaler. Å dele med hverandre. Kjærlighet og respekt. Å utvikle seg på hverandre.

Beskriv ditt drømmehus
Masse farger. Eget rom for yoga/meditasjon/magi, med alter. Grønne planter overalt. Stort kjøkken med masse matlaging. Kunst fra alle verdenshjørner. Eksentrisk. Tre katter. Eterisk olje diffuser på badet, badekar. God atmosfære.

Kjærlighetssanger eller slå opp sanger?
Kjærlighetssanger all the way! Vil danse og elske, ikke deppe. Jeg elska hjertesmertesanger da jeg var yngre, men nå vil jeg bare være glad+ha det bra.

Kjendiscrush?
Katya Zamolodchikova.

Har du grønne fingre?
Ja faktisk. Jeg planter himla fine tomater. Og salat og koriander! Tommel opp.

Liker du best å være venner før du blir sammen med noen, eller å stupe rett inn i kjærligheten i et forhold?
Hmm. Jeg har prøvd begge, og liker begge. I min erfaring er vennskap først mer stabilt. Men alt er gøy, og alt kan funke.

Tre ting du elsker med deg selv?
Så fint spørsmål! 1.At jeg er kreativ 2.Jeg er sta og jobber hardt 3.Jeg har et stort hjerte og rikt følelsesliv.

Hva ser du fram til?
Sommer og sol!

Hva er den beste formen for egenkjærlighet?
Å ha ekte respekt for seg selv. Superviktig. Sette grenser og vite hvem man er. Ha integritet, la ord og handling samsvare. Ellers å nyte livet og være glad fra hjertet.

Hvor er det stedet du har vært lengst vekk fra hjemme?
India. Men også det stedet jeg har følt meg mest hjemme<3.

Hva gjør hjertet ditt varmt i dag?
Kishi (kjæreste) kommer hjem fra reise

Har du lyst til å gifte deg?
Ja, en dag,

Drømmedate?
Være sammen med bra mennesker. Det er viktigere enn hva man gjør.

Byen eller landet?
Ja takk begge deler!

Hva er din stil?
Eklektisk. Så mange farger og mønster som mulig. Feminin, leken, morsom.

Er du forelska?
Ja, jeg elsker.

Er historien din en komedie eller tragedie?
Begge deler. Livet er en god miks, og det meste finner vi på selv.


No comments:

Post a Comment