Thursday 28 March 2019

Blå er min favorittfarge



Se mine fine, nye, blå bukser! Kishi kjøpte dem til meg i India. Jeg elsker dem.
Til sommeren skal jeg bruke disse til bare ben og den rosa toppen min som ser ut som et kronblad. Mmm!

I dag, i dag, i dag. Jeg var oppe 0500 for å åpne yogastudioet. Spiste frokost, omelett av to egg, fire småkutta cherrytomater, en slump chevre, en stang selleri, salt, pepper, oregano. Litt melk og høy varme i panna for å gjøre omeletten fluffy. Et fint lite måltid.

Så er jeg på Puro igjen, karmavakten Torsdag ettermiddag. Tenner lysene, koker te, prater med og hjelper kunder. Andre smårefleksjoner i dag:

- Ser i veska mi og der ligger det: dagbok, yogatights, tarotkort, kamera, økologisk kakaopulver. Innser at jeg er klisjeen av meg selv og elsker det.
- Noen på bussen lukta Lush badebombe! Men hvem?..
- Så et knust bilvrak på taubil, og ble fascinert over hvor vakre vrak er.

Dette er meg i dag. En lyseblå Torsdag.

No comments:

Post a Comment