Tuesday 12 March 2019

Okay


Jeg vil ha et sted for å dele, et sted for å skrive, et sted for å bare være meg.
Jeg går gjennom sykluser av å ha det bra, dårlig, bra, dårlig..... bra (akkurat som alle andre).

Men forskjellen nå og da, er at man blir litt eldre, og lærer hva som skal til for å takle det dårlige. Liksom, okay, hvilke verktøy funker og hvilke funker åpenbart ikke? Så de dype dalene blir ikke så dype. Fordi man vet hva som skal til for å fikse det, og man vet at det ikke varer for alltid.

Poenget. Mine verktøy for å ha det bra: yoga!, gjøre ting/ta handling, være kreativ.

Altså, jeg har forstått hvor viktig det er for meg å gjøre kreative ting. Det betyr: å ha på fargerike klær, bevege meg, prøve nye ting, lage, lage mat, bake kaker, lese bøker, skrive dagbok, tegne, osv, osv.

Så da er det denne bloggen her da. Her vil jeg være meg. Skape, poste vakre ting og dokumentere hverdagen. Avslappa. ikke bruke for mye tid, bare poste litt hver dag om alt som rasler i meg. Sånn. Enkelt og greit.

Så får du følge med, eller ikke. På mine historier. Vel bekomme.

P.s. Ellers hadde jeg denne bloggen da jeg gikk på vgs. Og her finner du da et nydelig arkiv av mine spillopper på den tiden. Jeg siterer 11.03.15.:

"I dag har jeg:

-  Diskutert årets MGP bidrag med Idunn. Og jeg er skeptisk! Tor Endresen og Bettan? Hmmmm..
- Funnet ut at jeg er blakk. Hadde ikke en gang råd til en baguett i kantina. For et liv!
- Lest til teoriprøven jeg skal ta i morgen. 
- Danset rundt til Gangster Trippin av Fatboy Slim.
- Tenkt på at jeg skal bli spion når jeg blir stor. Det er råtøft."

Har ikke en gang råd til en baguett i kantina!!!For et LIV! Bare å forsyne seg fra arkivet ca 2015 <3

No comments:

Post a Comment