Wednesday 13 March 2019

Her heime












1. Selvportrett i stua 2. Vårens første snøklokker 3. Pernille kjære 4. Båt på havet 5. Marit venn 6. Vegansk shepherds pie med søtpotetlokk 6. Vinter på Flø 7. Vår igjen i Volda


Jeg har hatt det så fint her hjemme, disse to/tre ukene jeg har vært yogavikar på Sunnmøre. Det har vært masse hjertetid med kjæreste familie og venner. Yoga med både nye og gamle kjente. Jeg har laget mye mat, koset meg på kjøkkenet. Våren er i det stadiet på vestlandet der du kan oppleve tre forskjellige årstider på en dag. Likevel øker gleden i takt med gradene på gradestokken.

Jeg trives sånn her, og jeg vurderer sterkt å flytte tilbake. Men jeg har nettopp kommet videre på del 2 av jobbintervju i Oslo. Tid, tolmodighet, tanker må komme sammen for å ta den riktige avgjørdelsen om hvor jeg slår meg ned fremover.

Nå går nattbussen tilbake til Oslo. Takk for no, heime.

No comments:

Post a Comment