Friday 8 August 2014

Tomatplanter

Denne sommeren har jeg tatt vare på tomatplanter. Jeg gir tomatene vann hver dag, lufter når det er varmt og binder opp plantene med hyssing.

Her er drivhuset der tomatene vokser:



De fleste tomatene er fortsatt ganske grønne, men innimellom alt det grønne er det noen modne tomater:



Jeg synes det er veldig hyggelig å passe på tomater. Det er så fint å se at noe vokser, og vite at jeg har hjulpet til med å få noe til å vokse. Å se at noe gror er den vakreste måten å observere tiden på.


Kanskje jeg var en gartner i mitt tidligere liv?

1 comment:

  1. Du er ei fantastisk tomatpleiekvinne! Nydelege tomatar og takk for at du passar på dei - Good Job!! Våre tomatar er framleis grøne - trur ikkje dei står varmt nok - ynskjer oss eit drivhus som det du viser fram!

    ReplyDelete