Monday 18 August 2014

Skolestart


I dag har jeg hatt min første skoledag i det nye skoleåret.

Kontaktlæreren vår hadde bakt kake og skrevet denne beskjeden på tavla.
Hun er så god
❤! Jeg er kjempetakknemlig for å ha henne som lærer.


For å være ærlig så har jeg gruet meg mye til i dag. Jeg har vel aldri helt trivdes på videregående. For meg har det vært dårlige år. Før sommerferien følte jeg meg helt ferdig. Sommerferien 2014 har vært mitt livs beste sommerferie,  fordi jeg trengte så veldig en pause fra skolen.

Men tiden den går, og plutselig er vi her igjen. Første skoledag.

Så hvordan har det gått? Det har gått veldig bra!

Jeg vet ikke om det er fordi jeg hadde så lave forventninger, eller fordi jeg fikk kake, eller fordi mine beste venner Synne og Ågot har begynt på skolen igjen. Men av en eller annen grunn føles det bra å være tilbake på skolebenken.

Jeg lærer at det å være positiv er livsviktig. Jeg tror på meg selv og jeg prøver så godt jeg kan. Man får ta et steg om gangen, så leder det til noe godt til slutt.

No comments:

Post a Comment