Sunday 31 August 2014

Syk


I dag våknet jeg med et tungt hode, en tett nese, vonde ører og vond hals. Jeg var syk, og måtte tilbake til sengen i stedet for å gå på jobb.

Og her ligger jeg fremdeles. Jeg prøver å spise litt, med det går liksom ikke helt.

Jeg har sett på MGP jr i dag, mens jeg snyter meg i nesen. Elsker, elsker, elsker alle former for Melodi Grand Prix. Uansett om det er for voksne, barn eller eurovision.


Min favoritt i årets MGP jr var Tuva som sang en sang om å være en diva. Og så likte jeg Aksel veldig godt, med sin sang "Ingenting å tape". Årets vinner, Mathea-Mari var også veldig flink, med en veldig dramatisk sang om å alltid være #online. Følte meg litt truffet av teksten "hva skal jeg med mat og drikke, bare jeg har 4G", hahahahah!

I morgen må jeg være hjemme fra skolen, og det er faktisk veldig kjedelig å tenke på. Får bare håpe på å bli fort frisk igjen.

Klem klem :)

No comments:

Post a Comment