Saturday 23 August 2014

Fin Fredag



I dag har jeg vært på skolen. Der spiste jeg en vaffel som jeg kjøpte i kantina. Egentlig skulle jeg kjøpe is, men det var tomt for min favorittis sandwich, så da ble det vaffel i stedet.

Det var en god vaffel dersom noen skulle lure på det.

Og så har jeg brettet et par fugler. Når jeg er på skolen bretter jeg alltid små papirfugler med små beskjeder skrevet inni. Jeg setter fuglene på planter, i bokhyller, i vinduskarmer. Så håper jeg at noen finner dem, og leser dem, og kanskje får en litt bedre dag etterpå?

Kristina ble valgt til vara til elevrådet i dag, det var veldig fint
! Hun passer så godt til å sitte i elevråd.

Jeg gikk tilbake fra bestemor og bestefar sitt hus i sted, da la jeg merke til noe. Det har blitt så mørkt ute nå at stjernehimmelen begynner å komme tilbake. Stjernehimmelen er det vakreste jeg vet. Jeg bruker ofte å vinke og snakke opp mot stjernehimmelen. Til små grønne menn og kvinner som kanskje ser meg og kanskje vil høre historien til et menneske.

Sånn har min Fredag vært. Fin Fredag. Håper at du som leser også har hatt en Fin Fredag!

No comments:

Post a Comment