Tuesday 5 August 2014

Lunsj hos Ågot

I dag våknet jeg og tenkte at jeg ville bruke fridagen min på å være sosial. I morgen skal jeg på jobb igjen, og da er det godt å kjenne at man har brukt fritiden sin på å slappe av sammen med noen man er glad i.

Så i totiden syklet jeg av gårde til min kjære Ågot for å spise lunsj:




Ågot lager det alltid så fint til med ting! Til lunsjen vår varmet hun croissanter og bagels, dekket på med fint servise og masse pålegg.

Vi snakket om skolestart, jobb, livet, saker og ting mens vi så på My cat from hell (lol).

Se så fin havfruetopp Ågot hadde på seg i dag!




Etterpå gikk vi opp på rommet til Ågot. Her har jeg ikke vært på kjempelenge. Jeg og Synne var jo her typ  to ganger i uken da vi gikk på barneskolen  for å se på Lizzie McGuire the movie. Det er så koselig her, jeg elsker huset til Ågot, å være hos Ågot er nesten det samme som å være hjemme.


Det er slitsomt å tenke på at jeg skal begynne på skole igjen om litt under to uker. Men tanken på at Ågot og Synne er tilbake på skolen til høsten gjør det litt enklere.

No comments:

Post a Comment