Wednesday 13 August 2014

Ting jeg gleder meg til!


Det er kjempeviktig å glede seg til ting. Så her er en liste over ting jeg gleder meg til for øyeblikket:

- Turen til London som engelskklassen vår reiser på til våren.
Det blir så koselig å reise til den engelske hovedstaden med venner. Da skal vi shoppe, se mange kule ting og kose oss masse!

-
JUL!!!!!!!! Noen mener sikkert at det er for tidlig, men i min mening er det aldri for tidlig å glede seg til jul. Det er verdens fineste høytid med masse god mat og kjærlighet.

- Debutalbumet til Kaveh. Det er jo ikke akkurat noen hemmelighet at jeg har et superstort crush på denne rapperen, og at jeg elsker å høre på musikken hans.

- Til å bli ferdig med vgs. Det er også veldig skremmende, for jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med all friheten. Men å! Jeg gleder meg. Tenk, et helt liv venter på meg!

- Høsten og vinteren. Å kunne sove på skolebussen, å ha på seg varme jakker, kalde klare netter med stjernehimmel, innekos, storm, snø.

- Til å kjøpe iphone. Hahahahah, materialistisk lykke! Etter jeg har fått et par lønninger planlegger jeg å kjøpe meg en iphone. Dels fordi min nåværende mobil er helt på styr, dels fordi jeg vil være med i iphoneklubben og ha søte telefondeksel!

- Til å sove. Som jeg skal gjøre nå. Gooood natt alle
!

No comments:

Post a Comment