Friday 6 February 2015

Snart London



I dag er det Fredag. Siste uken før vinterferien. For neste uke drar jeg til London, og uka etter det igjen er det vinterferie.

På Mandag drar jeg altså til London med engelskklassen min. Dessverre skal jeg jobbe sent på butikken Søndag kveld. Så da får jeg vel sånn 4 timer søvn før jeg reiser klokka 04.00 natt til Mandag. Og dagen etter skal jeg traske rundt over hele London? Trivelig ; - )

MEN jeg overlever vel det også. Jeg må jo bare glede meg, jeg skal jo til LONDON! Hvem vet, kanskje vi møter på Harry Styles mens vi er der. DA får hvertfall Idunn sitt livs Londontur!

Jeg har forresten begynt å lese Divergent. Det er en utrolig spennende bok, jeg sluker den! Jeg begynte å lese boka i går og er nå på side 294 av 487. Kanskje jeg skal skrive en liten bokanmeldelse av den når den er ferdig. Det kan jo være gøy å begynne med bokanmeldelser på bloggen siden jeg leser en del.

No comments:

Post a Comment