Sunday 15 February 2015

LONDON 2015 - Mandag 09.02.15.


Det obligatoriske flyvindubildet! Etter å ha stått opp grytidlig Mandag morgen var vi omsider på flyet på vei mot London.


Jeg leste Porter på flyturen. Med vakre Natalia Vodianova på forsiden og veldig bra innhold.


Jeg satt ved siden av Idunn på flyturen.



Vi kom frem til hotellet sånn circa i firetiden. Der ble det en liten hvilepause før vi dro videre for å se London. Her står Idunn utenfor MAC i Covent Garden.



I Covent Garden har de mummibutikk! Jeg skulle gjerne kjøpt hele butikken. Dessverre har jeg litt dårlig råd, så jeg nøyet meg med en fyrstikkeske og et kort som jeg skal sende til brevvennen min i Sverige.


Til slutt dro vi til Leicester Square. Det er musikal/filmområdet i London. Alle teaterene ligger i dette området, og store filmstjerner kommer hit når filmene deres har premiere. Will Smith var faktisk her på Torsdag!

Etter at vi hadde vært på Leicester Square dro vi tilbake til hotellet. Vi var alle trøtte og slitne etter reisen, så det var godt å legge seg for å sove.

No comments:

Post a Comment