Monday 8 September 2014

Jeg er vel ikke akkurat den fødte skuespiller...


Haalloo!!

Jeg prøver å se søt ut på bildet, men sannheten er at jeg svetter i hjel. Jeg er en veldig varmblodig person. Er det ikke minusgrader ute så smelter jeg vekk i varme klær.

Så ja, ikke kjempelurt å ta på ullcardiganen i dag. Det har føltes ut som jeg bor i en OVN!

Nesten.

I dag har vi fremført gruppearbeid i religion, et skuespill om Siddharta Gautama. Etterpå delte Kristina ut Oscar til meg og Runa for fantastisk gjennomført skuespill:




Haahhahahahaha, som dere ser så har Kristina skrevet Oscar på et papir og gitt det til oss. ILU Kristina !

Da jeg var liten hadde jeg faktisk en kjempekjempestor drøm om å bli skuespiller. Men siden jeg bor på et veldig lite sted var det aldri noe tilbud for skuespill i nærområdet. Litt derfor meldte jeg meg til skuespillgruppa dette gruppearbeidet. Jeg har egentlig aldri gitt helt slipp på skuespillerdrømmen.

Men det er jo så grusomt, for det viser seg at jeg er en helt elendig skuespiller. Jeg skulle jo for eksempel spille død, men jeg klarte ikke å holde meg seriøs. Så der lå jeg med latterkrampe mens Siddharta Gautama står over meg og spør "er det dette som er døden?"

I TILLEGG eier jeg ikke hukommelse, så jeg husker jo ikke noen av replikkene mine uansett.

Jaja.

Nå skal jeg snart på dans og  så mååå jeg bli ferdig med sosiologiinnleveringen!


Sukk..... sosiologiinnleveringen...........

JEG KLØR I ØYET!!!! Sykt sykt sykt irriterende. Så vet dere det.


Hade!

No comments:

Post a Comment