Saturday 4 April 2015

Tapas og ballett



Torsdag kveld møttes vi ballettjentene for å spise tapas og se på gamle dansefilmer. Vi så på alle danseforestillingene vi har hatt fra vi gikk i første klasse frem til i fjor. Det var utrolig fint å se hvordan vi har utviklet oss sammen og individuelt gjennom alle disse årene. Da jeg var mindre gikk jeg feil vei på scenen seriøst HELE TIDEN! Hahaha, det var komisk. Det slo liksom ikke feil. Alle gikk rett vei, men jeg gikk feil hver gang! Hvordan?????

Vi har hatt veldig mange fine danser sammen. How to save a life, unforgiven, Boogie woogie boy, Comfortably numb. For å nevne noen. Det er helt rart å tenke på at om et par måneder er det over. Ingen flere dansetimer, ingen flere forestillinger. Det er trist.

Men heldigvis har vi en forestilling igjen før det er slutt. Gleder meg til energien bak scenen før forestillingen begynner, tyllskjørt, ballettsko, røykmaskin, lys, sjøborg. Det blir fint og trist.

Hvordan gikk det på teoritentamen? Har ikke tatt den! Kom fem minutter for sent til testen! Wow! Jeg er så surrete. Kommer jeg noen gang til å ta teorien? To be continued.

No comments:

Post a Comment